vrijdag 12 juni 2009

Meiden ik maak het niet mooier als het is ...en ik schaam me ook wel een beetje...heb nog een hele mand met voorgesneden log cabin repen van een hele tijd geleden.en het is een flinke mand...dus dat word allemaal op kleur uitzoeken...bloemetjes bij bloemetjes e.d... wilde aan een log cabin projectje beginnen met nieuwe stofjes maar ik vind het zonde om deze niet te gaan gebruiken...het worden nu scrappie log cabin blokjes en strijk alleen de reepjes die ik dan gelijk gebruik...anders is er geen doorkomen aan....bedankt voor het kijken weer...fijn weekend ..groetjes Francien.

Girls I dont make it better then it is....and I am a little bit ashamed too...still got this big basket with stripes allready cut for a log cabin quilt from a long time ago..and it is a big basket...so I have to sort the stripes out ..same colors...flowers...dots...etc...I did want to start a little log cabin project with new fabrics...but it is a shame to not use thies..gonna do scrappy blocks now and iron the ones I use ..takes to much time to sort otherwise...thanks for looking again...have a nice weekend....greetings Francien.

4 opmerkingen:

Marjanne zei

pfffffffffffff sterkte..........:)

Liz zei

I like the sound of that, I love scrappy quilts. Hugs, lizzie

Riet zei

Allermensen Francien,dat is een hele klus zeg.
Sterkte ermee meis.

Fijn weekend.
Liefs Riet.

Julianna zei

Wat jammer, dat ik zo ver weg woon, anders zou ik je helpen :)).Gezellig met een koppie koffie.
In ieder geval weet je, wat je te doen hebt.

Een gezellig weekend, Julianna