vrijdag 23 oktober 2009



Hier ook even mijn steropurballen met loodband die ik neerzet in de herfst...ik heb ze al een tijdje geleden gemaakt maar ze zijn nog steeds leuk vind je niet?? ik heb ze een beetje uit elkaar gezet zodat je het een beetje beter kunt zien...het zijn verschillende maten.
Bedankt voor het kijken alweer ♥  ...groetjes


I made these balls with lead band a while ago but i  get them out in the fall again..i still like them ..they are nice don,t you think?i pulled them a bit away from eachother so you can see them better...they are different sizes,
Thanks for watching again ♥ ...greetings

10 opmerkingen:

De Ruijsbroekjes zei

oef wat zijn ze sjiek zeg!

Anoniem zei

Heel erg leuk Francien!
Misschien een tip .... Om de werkbeschrijving er bij te zetten.Of had je dat al gedaan Toen maakte je ze?
Dan kun je natuurlijk altijd de link daarvan, hier weer bij zetten!

Is maar een ideetje!

Groetjes en geniet! Ze zijn prachtig!

Liz zei

You are such a multi-talented person Francien, so many wonderful things fill your life. Love your new Halloween look blog ;o)
Happy weekend,
Lizzie
XXX

Julia zei

Another beautiful creation Francien..
Beautiful!
Julia ♥

Val's Dragonfly Whimsy zei

Oh WOW these are amazing - you are a 'jack of all trades' - they look smashing, I love them!

aida zei

it's beautiful...hang it on xmas tree...it's fantastic!

Daniëlle zei

Jeetje dat is leuk! Ik heb wel eens met stof erop gewerkt maar dit is heel erg gaaf! Mooi weekend verder!

Marjanne zei

Jeeeeee Francien wat heb je nou weer voor moois gebakken!! Dit is echt enig!! Hoe heb je dat nou weer gedaan! Wat ben je toch een duizendpoot!

Anita (Sniet) zei

Leuk en je bloemenbal en stolp zijn ook prachtig. Ja lekker in deze tijd buiten naar binnen halen en dan lekker de warmte voelen en niet de kou. Fijne zondag.

Julianna zei

Hallo Francien,

wat heb je een prachtige dingen gemaakt in die tussentijd.Die ballen vind ik echt zeer origineel

LG, Julianna