zondag 25 september 2011



Sommige van jullie zullen wel denken ....daar heb je ze weer met pompoentjes......maar deze keer zijn ze van stof....dit jaar was de oogst van de kalabassen een beetje mager hier in het dorp en het waren ook niet zulke mooie......dus wil ik mijn dienblad een beetje opvullen met deze......ze zijn leuk om te maken hoor en van alle soorten stofjes en kleurtjes  mogelijk.....de steeltjes van de echte pompoenen heb ik in die van mij gelijmd......ik kan ze altijd nog als speldenkussentjes gebruiken later......ben ook nog bezig aan een klein quiltje met pompoentjes.......maar dat duurt nog even voor het klaar is...bedankt weer voor het kijken en groetjes.....♥... Francien.



Some of you might think  here she is again with pumpkins...but this time i made them from fabric......this year the harvest here in the village was a bit poorly so i like to fill my tray up with these ones......they are fun to make and you can make them from any kind of fabric or color ofcourse.....and the stalks of the real pumpkins i have glued in the fabric-ones...i can also use them as pincushions later-on..... a little wallhanging with pumpkins is also in progress.....but that will take a while before its finished.....thanks again for watching and greetings...  ♥ ... Francien. 

23 opmerkingen:

Ellie's Quiltplace zei

Het ziet er leuk en gezellig uit!

Anoniem zei

Ze zijn idd erg leuk Francien!!

Ik denk als je er een gemaakt hebt, dat je er dan steeds meer wilt maken!! Net als bij die gebakjes.
Ze zijn natuurlijk in allerlei stofjes leuk, je krijgt dan steeds een ander effect!

Fijne zonnige zondag!

groetjes Thea ♥

katrien zei

Heel leuk hoor.

Anoniem zei

Lovely Autumn decorations.

Anna zei

Your pumpkins are just lovely...
Have a nice week.
Anna

Roos zei

Wat een gezellig blad is het geworden Francien....
Groetjes Roos

Els zei

Hoi Francien, wat een mooie pompoenen heb je gemaakt. Ik ben op zoek naar het patroon van de gehaakte ik wil ze gebruiken voor de herfsttafel in het verzorgingstehuis. Mijn vraag aan jou is in welk boek kan ik het patroon vinden?
Graag hoor ik je reactie.

Marjanne zei

enig enig en heb je daar nou echte steeltjes in zitten?

Kath zei

Oh you are a terrible tease! Now I have to wait to see your pumpkin quilt!

Christine zei

Prachtig maar Francien, gaan de steeltjes niet rotten dan?
Ik zal je wat grappigs vertellen, ik wist bij de foto al dat je ging zeggen, Daar zul je ze weer hebben met haar pompoenen,.
Is dat niet wat, ik had je tekst niet eens in beeld.
Ik denk niets, oh jawel, ik denk go girl, je pompoenen zijn lovely.
Liefs Chrissie

Jossie zei

Een prachtige oogst Francien. Ziet er vrolijk uit.

jolanda zei

Ze lijken net echt behalve de kleur dan natuurlijk hihi. Ik vind ze heel erg leuk geworden... heb je dat uit je hoofd gedaan of van patroon? En die steeltjes maakt het helemaal af.
groetjes, Jolanda

Guusje, zei

Wat zijn ze leuk en een voordeel ze gaan niet overstuur zoals de echte. volgend jaar kun je ze gewoon weer gebruiken.

Gabriele von Conga-Baeren zei

Wow sind das tolle Halloween-Pumpkins. Super.

Gruß Gabriele

Anoniem zei

zo te zien heb je weer de pompoenkoorts te pakken :)))

Ik vind deze nog leuker als die gehaakte

groetjes, Lilly

Claudia zei

Liebe Francien, Deine Halloween-Kürbisse sind wunderschön geworden!
Auf den Wandbehang bin ich auch schon gespannt :O)

Ich wünsch Dir einen guten Start in die neue Woche!
♥ Liebste Grüße Claudia ♥

sylvia zei

wat een leuke dingen maak jij, zeg!! IK heb met plezier even zitten scrollen en kijken!!!
groetjes, Sylvia

Johanna Zweden zei

Wat een leuk tafereel zo, enig al die pompoenen
Groetjes Joke

Wilma Kuin zei

Wat zijn ze prachtig!!

Riet zei

Ohhhh Francien,wat prachtig gemaakt,staat leuk al die kleurtjes.
Je post hier onder is ook echt super.

Liefs Riet.

Laura zei

Hoi Francien, Ze zijn wel ontzettend leuk hoor. Gezellig hoor al die gekleurde pompoentjes op tafel. Ik ben ook heel benieuwd naar je quiltje tzt.

Fijne avond,
Groetjes Laura

ria vogelzang zei

En echt P*R*A*C*H*T*I*G*E pompoenetjes!!!
Liefs, Ria. ;)

Anoniem zei

Oh, wat een leuk blog heb jij Francien! En de pompoenen zijn super, eigen creatie of is er een patroon van?

Groeten, Mariëtte