zaterdag 26 februari 2011



Van "speldenkussenprofi"   ~ Anita ~  kreeg ik een leuk patroontje van haar "speldenniksie"zoals zij het noemt en ik heb het natuurlijk weer tussendoor zitten friemelen..jullie zijn daar al aan gewend denk ik maar....het is een hartstikke handig dingetje op een kaarsenstandaard want hij steekt boven mijn stofjes uit die altijd overal liggen...meestal bovenop de scharen en speldenkussentjes......ik ga nou weer verder met de log cabin blokjes....hoop gauw wat te kunnen laten zien....bedankt voor het kijken en groetjes ♥ Francien. 





From "pincushionprofi" Anita i received a pattern of her "speldenniksie"as she called it...and ofcourse i had to make it in between my log cabin blocks.. guess you got used to that by now....its a pretty handy one too...because it protrudes above my fabrics which usely lay upon my siccors and pincushions...now i will go on with my tiny log cabin blocks... hope to show you a result of them soon..thanks for watching and  greetings ♥  Francien.









19 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

IOnderdaad super handig want ik zoek ook altijd waare m'n speldenkussen ligt en zo zie je 'm niet over het hoofd. Goed idee hoor.
Fijn weekend, Trudie.

Anoniem zei

dat is inderdaad handig.
Ben benieuwd wat we weer te zien krijgen van je

nog een gezellig weekend, Lilly

Anita - Vlijtige Handjes zei

Wat is ze mooi geworden... een echte dame met kantje! Groetjes Anita

Christine zei

Wat een vrolijk speldenkussen is het geworden.
Daar zul je vast veel plezier van hebben.
Een "nuttige" creatie.
Knuffels Chrissie

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk en handig speldenkussen!
Groetjes, Cisca

Marjanne zei

Nog een keer en deze keer zonder fouten: Jee wat LEUK en origineel en vast heel handig!

susie zei

Hé Francien, toen ik de 1ste foto zag , dacht ik : ah F heeft een kapje voor een tafellamp gemaakt :)
Tis helemaal iets anders !! Hihi maar wel leuk en mooie stofjes gebruikt !!
Fijne zondag nog !

Liesbeth Wessels zei

Wat een leuk speldenkussen ! Je boft maar weer.

MyCretanlife zei

That looks like one super pincushion. It looks very, very handy and of cousre it is beautiful as always.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Francien,wat een mooi kleur stofjes heb je gebruikt.

Liefs Riet.

ScrapEnjoy zei

Francien...ik kijk mijn ogen uit....wat is dit een schitterend idee, wat ben je toch creatief meis....super mooie dingen maak je, ga zo door, ik kijk er graag naar.

Lieve groet Lilian

Unknown zei

Hey wat leuk je zo te ontmoeten, ja, die katten he! Maar wel erg gezellig hoor. Vind leuk je blog te ontdekken, je maakt erg mooie dingetjes. Ook je scrap-knutsels zien er erg mooi uit op je andere blog.
Veel succes in ieder geval!

Corina zei

Oh slim zeg, zo'n speldenkussen op een pootje!

De Ruijsbroekjes zei

oh wat geweldig, zo heb je tenminste een speldenkussen want dat ding is eigenlijk altijd te klein ! daar ga je met deze geen last van hebben, hij is zo grappig ik word er blij van !

Dank voor je lieve reactie op mn blog ! Ik heb geen handen meer over over, en je heb gelijk de eerste keuze is meestal de beste...ik heb inmiddels een keuze gedaan...toch moeilijk hoor, en ik twijfel dan eigenlijk het komende half jaar nog, tot ik er aan gewend ben..hahahha, maat dat hoort bij mij..ik had dat ook met mijn trouwjurk hihi

Jossie zei

Francien, wat is dat nou weer een leuk frutseltje. Je verbaast me steeds weer. Vooral doorgaan hoor, ik geniet ervan!

Anne's Cards zei

Wat mooi is dit weer eens !
Leuk stofje , mooi gemaakt !

Roos zei

Das handig en mooi ook nog eens, heb je echt leuk gemaakt!!!

De Ruijsbroekjes zei

heb je dat nou ook wel eens dat je iets in je hoofd hebt en dat het zo perfect moet worden van je zelf dat je er niet aan durft te beginnen ?

Francien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.