zondag 14 november 2010

Heb net de laatste "prikkies" gedaan aan de driehoekjes en ze uitgelegd om te kijken of het blok zo goed overkomt...ik wil er zes maken voor een klein quiltje...het is van een charmpak dus de stofjes zullen zich herhalen...ik vind het zo wel passen...jullie ook??...dus ga vandaag  verder aan de andere vijf werken zal het laten zien als het aan elkaar zit...dat duurt even hoor...jullie weten intussen van mijn tussendoor "friemeltjes".kreeg het patroontje van Chrissie..zij maakt o.a. hele mooie beertjes...groetjes en bedankt voor het kijken ♥ Francien.


Just finished the last stitches on the triangles and layed them out to see if it is ok that way...i want to make six of them for a little quilt..its from a "charmpack"so the fabrics wil repead themselves..i think its good this way..do you think so too??..i will start working on the other five today and will show you when they are all stitched together..got this little pattern from Chrissie..she makes the a.o. very beautiful bears...greetings and thanks for watching ♥ Francien. 

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Francien,

Ja hoor,het past allemaal goed bij elkaar!

Dat is aan jou wel toevertrouwd.

Veel suc6 ermee.Als je naar buiten kijkt,zal dat wel lukken!!

Groetjes Thea

Mascha zei

Het past perfect!
Veel plezier met het maken van de andere blokken.
Groetjes Mascha

Nelleke zei

Hallo Francien volgens mij word het ook een mooi quiltje de kleuren passen ook mooi bij elkaar en de rest is jou wel toevertrouwd.Groetjes en nog een fijne zondag Nelleke

Anoniem zei

Hoi Francien,

dat ziet er al mooi uit hoor.
Dus maar lekker aan het werk :))

groetjes, Lilly

Riet zei

Wowww Francien,dat ziet er geweldig uit.
Wat zal dat prachtig zijn als het af is,ben erg benieuwd.
Veel knutsel plezier.

Liefs Riet.

Jossie zei

Dat ziet er weer prachtig uit Francien. Alles wat jij maakt is even mooi. Het blok herinnert me aan mijn KF top, die al 2 jaar ligt te wachten om gequilt te worden, oei. (straks ga ik de lootjes trekken voor mijn give away. Vergeet niet vanavond even te kijken)

Lida zei

Nu gaat het gelijk weer kriebelen, heb ook nog zo'n quiltje liggen, zes blokken zijn al klaar, moet er nog drie! Misschien dat het deze maand lukt, ben bang van niet!! LOL!! Groetjes en veel plezier ermee, het zijn heel mooie lapjes! Lida

DEKAKADO zei

Ha Francien.
Wat een mooie warme kleuren.
Ziet er schitterend uit.
Harmonieus.
Liefs, DEKAKADO, Marleen.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Het zijn mooie kleuren Francien. Dat wordt weer een quilt met warme uitstraling. Wat heb je een leuk speldenkussen erbij liggen en prachtige kleurtjes op klosjes....... dat belooft nog heel wat.Fijne zondag Groetjes Anita

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige kleurencombinatie Francien.
Doet erg 'warm'aan. Ben wel reuze benieuwd naar het eindresultaat...dus ik wacht geduldig. Fijne zondag gewenst, Trudie.

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve meis,

Alles is perfect in harmonie met elkaar!
Hoe krijg je dit zo mooi bij elkaar, en dan een schattig klein quiltje ervan maken..geweldig hoor.
Ooit hoop ik als ik meer tijd heb, dit te maken, al lijkt het me ontzettend moeilijk.
Maar ook erg leuk om eens te doen.
Laat je het ons zien als het klaar is..ik ben zo benieuwd!

Marijkexx

susie zei

Yep francien, ik vind het passen hoor ! Warme kleuren !
Seg jouw speldenkussen dat ik erbij zie liggen, vind ik ook prachtig.

En ja hoor Francien ik heb je berichtje nog gelezen dat je achteraf nog gezonden had, mercikes hé :)

nog een fijne avond , Susie

Christine zei

Ja helemaal geweldig zo Francien, mooie kleuren trouwens.
Leuk he dat 1 patroon dan zo anders kan zijn.
Meid, dit wordt echt super hoor, veel plezier met het naaien.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Bedankt voor je lieve woorden, mijn neus krulde ervan!!!!
liefs Chrissie

Miranda zei

`Ziet der veelbelovend uit Francien....ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Groetjes

Esther zei

Je keuze van je lapjes is geweldig, veel plezier met het afmaken. Groetjes Esther.

Kath zei

Your blog is looking very christmassy! love your wuilt so far. Cant wait to see the whole thing.

Liz zei

It's lovely Francien, I can't wait to see it finished and what fabulous colours. Half square triangles are just so versatile aren't they..?
Lizzie
xxx

Karen zei

Yes, I think so too! :)

Anne's Cards zei

Het past perfect samen !
Veel naaiplezier !

ScrapEnjoy zei

Wow...weer een lust voor het oog, alles past zeker goed bij elkaar en de kleuren zijn geweldig.....ga lekker zo door meis, zal een mooi geheel worden....freubelse.

lieve groet Lilian

Lia zei

Quiltwerkstukken vind ik altijd prachtig om te zien, Francien, zoals ook dit stuk (en vele anderen op jouw blog).
[Ben er echter zelf niet toe in staat: ik heb weinig naaiervaring.]
lieve groetjes, Lia