woensdag 5 mei 2010


Op Jeannet( link) haar blog zag ik een mooi  speldenkussen wat iemand voor haar gemaakt had...kon het niet laten om het na te maken maar  heb het een beetje veranderd...was weer heel leuk om even tussendoor te borduren.. .weet nog niet wat ik er mee ga doen...misschien wel een klein muurquiltje ervan maken...of op een buideltasje naaien...bedankt voor het kijken en groetjes ♥ Francien

On Jeannet her blog i saw a lovely pincushion that someone made for her..i had to try and make one for myself ofcourse...i only changed a bit and it was fun to embroider again..don`t know what to do with it yet..maybe i use it in a little wallhanging or on a pouchbag...thanks for watching...greetings ♥  Francien.

16 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat is tie leuk geworden Francien! knap hoor dat je dat zo kunt.

groetjes, Jeannet

katrien zei

Leuk borduurtje.

Esther zei

Mooi spelden kussen, knap dat je die zo namaakt groetjes Esther.

Riet zei

Prachtig gemaakt Francien.

Liefs Riet.

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden. Knap gedaan.

Laura zei

Wat mooi weer Francien, zo fijntjes. Ik heb een award voor je op mijn blog. Groetjes en fijne avond verder. Laura

Daniëlle zei

Wat een schatje is het geworden!! Mooie avond verder, groeten, Daniëlle

marja zei

prachtig francien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marijke van Ooijen zei

Hay Francien,

Wat ben je toch een creatieve duizendpoot.
Dit borduurwerkje is toch ook weer zo mooi gemaakt...zo schattig met dat schaartje en klosje...Heel fijntjes geborduurd...

Liefs,
Marijkexxx

ria vogelzang zei

Wat mooi is ze geworden! En zo leuk op die achtergrond van hexagonnetjes...... Kun je daar niet wat mee?
Geniet ze!

Kath zei

I love this! and it loks lovely against the blue hexies. Please show them to us!

Liz zei

It's lovely Francien, and yes the blue hexagons are beautiful too. Have we seen those??
Lizzie
xxx

Mascha zei

Wat een lief borduurwerkje.
Groetjes Mascha

Anita (Sniet) zei

Leuk Francien. Ik heb ook verschillende patroontjes van naaigerei. Kan het ook nooit laten om ze te downloaden. Wat zie ik daar een mooie blauwe hexjes......

Yvonne zei

Hoi
Leuk dat blauw.
Hou ook van handwerken, maar helaas komt het er niet van.

Ik heb je nu als volger.
Kom nog eens terug om bij je te loeren.

Gr Yvonne

Ineke Original zei

Echt mooi! Je kunt het altijd nog naar mij opsturen.
veel liefs,
Ineke