zondag 15 november 2009



Voor jullie die mijn andere blog niet kennen laat ik de kleine theelichtjes hier ook even zien...ik zag ze al op blogs van Lisette en Marjanne heel leuk "bekleed"...ik heb er een beetje een paar petitfour-tjes van gemaakt....hoop dat jullie ze zo ook leuk vinden....bedankt voor het kijken...groetjes ♥ Francien.

For those who don't know my other blog i will show you the little tealights here as well...i saw some beautiful ones on several blogs...i made them a bit more like the "petitfours"...hope you like them too...thanks for watching...greetings ♥ Francien.

15 opmerkingen:

Corina zei

O wat leuk, dit heb ik nog niet eerder gezien, erg creatief en staat gezellig!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Oh die zijn erg leuk, ik ga ook eens kijken,bij de dames. Is altijd leuk om kado te doen. Tenminste als het niet te moeilijk is om te maken. Ik vind je zwevende koffiekopjes erg leuk.

Marjanne zei

Goh ze zijn om op te eten!!!Net echte slagroom mmmmmm

Val's Dragonfly Whimsy zei

Yes, I love them, what a lovely idea - you have been very busy my dear :D - keep up the lovely creations! Cheers Val xoxo

Laura zei

Weer zo mooi Francien, om te smullen hahaha.

Anoniem zei

Wat een kleurrijke gebakjes Francien!!!

Ze zien er smakelijk uit!!

Je moet maar op het idee komen!!

Fijne maandag,

groetjes Thea

Esther zei

Hoi Francien wat zien ze er smakelijk uit.
Erg creatief groetjes Esther.

Nelleke zei

hallo Francien wat een leuke gebakjes ik vind je tasjes met kraaltjes hieronder ook wel heel bijzonder.Kom niet uitgekeken zoveel verschillende handwerkjes kom ik tegen dus met recht te zeggen dat jij van alle markten thuis bent.groetjes en tot ziens Nelleke

Daniëlle zei

Wat heb je nu toch gemaakt?! Dat heb ik nog nooit gezien, gaaf joh!! Is zeker wel een heel werk denk ik!! Staat extra feestelijk zo! Mooie avond nog!

Unknown zei

owwwww francien wat ziet er bij jou gezellig uit zeg!!
wat een prachtige layout!
en die koffie kopjes gaaaaaaaaf hoor en daar hoort tuurlijk ook van die zálige zelfgeknutselde gebakjes bij echt enig meis
ik zit hier kompleet te genieten van jou blog

heb het goed
fijne avond
liefs harten-lief ♥

Anoniem zei

Francien....ik kijk mijn ogen uit op deze blog van je, wat een schitterende creatie maak je, je bent veelzijdig meis...prachtig allemaal, ik zal wel meer hier te zien zijn.

groetjes Lilian

Riet zei

Ohhh wowwww Francien,wat heb je toch schitterende dingen gemaakt.
Ik kijk echt me ogen bij je uit.
Die kralentasjes,kransen,enz enz.
Het is echt om van te smullen.
Wat moet het bij jou in huis heerlijk knus wezen.

Liefs Riet.x

greet's foto's zei

hay Francien.dit blog vergeet ik meestal om te bekijken.en hij is juist zo leuk.je maakt ook heel veel verschillende dingen.
en die zwevende sneeuwpopjes zijn zo geinig,hoe krijg je dat nou voor elkaar.kraaltjes breien heb ik zo'n jaar of tig ook gedaan op 5 hele kleine dunne pennetjes,tot bloedens toe, heb jij dat ook gehad. groetjes oma nijn

Anoniem zei

Hoi Francien,

Al helemaal in Kerstsfeer???

Je hele blog al aangepast?? Zelfs een sneeuwmannetje ontbreekt niet!!!

Leuk!

Fijne avond, groetjes Thea

Marijke van Ooijen zei

Hay Francien,

Wat een leuke spulletjes maak je ..
En je blog is zo kleurrijk..daar wordt je toch helemaal vrolijk van!

Liefs,
Marijke