donderdag 27 augustus 2009


Niet schrikken hoor....lol.....heb geprobeerd een Baboushka te haken...dat is wel gelukt maar het `snoetje`lijkt meer op een lappenpoppie of en toverheksje...nou ja ik vind ze best leuk zo...jullie misschien ook wel...bedankt voor het kijken...groetjes Francien.
Don´t be scared...lol...tryed to crochet a little Baboushka...its ok but the little face looks more like a ragdoll of witch face..oh wel...i like her...hope you do too...thanks for watching..greetings Francien.

8 opmerkingen:

Marjanne zei

Ik vind haar heel leuk, het gezichtje lijkt me ook moeilijk te maken. Misschien met fijner borduurzij?

Anoniem zei

Lijkt toch wel, als je het in de echte Baboushka kleuren gedaan had, dan had het natuurlijk nog meer geleken.

Ik vind het niet slecht Francien!!
Knap gedaan, hoor!!

Ilonka zei

Zo zeg dit is knap . Wat zal het moeiljk geweest zijn. Ik neem me petje voor je af.

Groetjes Ilonka

quilting Jeannet zei

Ze kijkt een beetje grimmig Francien, maar verder is het een lieverdje, en wij kijken toch ook wel eens grimmig ? of jij nooit (lol)

groetjes, Jeannet

Guute zei

'k Zou er zelfs een beetje bang van worden. Maar 't is toch mooi gedaan!

Riet zei

Ohhh jij kan ook alles ,het is echt geen heks kom nou.
Ik vind het heel mooi ,echt zo lief.

Liefs Riet.

Julianna zei

Dat vind ik heel leuk :)))
Stuur je me de aanleiding??? Alvast bedankt

Groetjes, Julianna

Francien zei

Dank jullie wel meiden...ik heb er net nog een gemaakt zal zo een fototje neerzetten..en het zijn geen echte Baboushka,s...gewoon een beetje afgekeken en er "Francienpoppetjes" van gemaakt
leuk dat jullie gereageerd hebben...
fijn weekend...Francien.